SOFTWARE 5P pro advokátní praxi 2010

Verze 2010 obsahuje: 

  • adresář osob a firem (klientů, odpůrců, odesílatelů, adresátů)
  • evidence spisů (případů) členěná do agend dle vlastního číselníku agend
  • automatická archivace dokumentů na server a přiložení k elektronickému spisu
  • automatický výpočet mimosmluvních odměn dle aktuální vyhlášky, možnost zadání smluvních odměn dle úkonů či hodin,
  • evidence úkonů - načtení úkonu z připraveného číselníku úkonů s automatickým výpočtem odměny a režie za daný úkon, dle nastavení v hlavičce případu, evidence hotových výdajů spojených s úkonem a spisem (znalecké posudky, soudní poplatky, cestovné, . . . )
  • evidence práce pracovníků kanceláře v pracovních denících (vykázané úkony řazené do pracovních sešitů)
  • dokonalé zabezpečení programu, přidělování práv k jednotlivým spisům pro koncipienty
  • tisk faktur či fakturačních podkladů pro vyúčtování úkonů klientům ( možnost výběru dle klienta, odpůrce, data, . . .). Automatické označení vytištěných záznamů jako vyfakturovaných = dokonalá evidence vyfakturovaných a nevyfakturovaných služeb.
  • možnost zadání a evidence dalších úkonů do číselníku úkonů
  • evidence pohledávek klientů, u spisů, výpočet tarifní hodnoty z hodnoty pohledávek včetně příslušenství k datu zahájení, výpočet úroků k datu
  • archiv fakturace (přehledy o fakturaci a jednotlivých fakturovaných položkách)
  • evidence poznámek, úkolů a termínů, s možností nastavení automatického upomínání
  • evidence úhrad ( evidence úhrad faktur a záloh, včetně automatického započítávání uhrazených záloh do faktur )
  • evidence platební morálky klienta a ekonomiky Vaší práce (evidence nedoplatků v třídění vyfakturované úkony, uhrazeno, nevyfakturované úkony)
  • evidence přijaté a odeslané korespondence, u korespondence týkající se spisů odkaz na spis, přehled o vystavených a přijatých dokumentech u jednotlivých spisů
  • tisk poštovní knihy přijaté a odeslané korespondence, tisk formuláře odeslané pošty..
  • sledování a hlídání odpovědí a termínů u přijaté korespondence s odkazem kdo vyřizuje, rychlé a snadné přehledy o nevyřízených odpovědích a nevyřízených úkolech
  • jednoduché a snadné ovládání celého programu pomocí popsaných tlačítek umístěných na hlavním panelu
  • nastavení přístupových práv uživatelů s přiřazením přístupů k jednotlivým modulům
  • při pořízení každého záznamu automaticky uloženo kdy a kým byl záznam pořízen
  • uživatelské nastavení chodu programu funkcí správce programu ( plátce či neplátce DPH, splatnosti faktur,...)
  • knihy jízd a seznamy vozidel, včetně návaznosti na případy, úkony, výpočty spotřeby atd.
  • zapracování paušálních odměn za stupeň řízení
  • možnost změny hesla přihlášeným uživatelem, správce nezná hesla uživatelů
  • automatické číslování spisů, dokladů, korespondence Vámi zvolenými číselnými řadami
  • integrace na příchozí a odchozí složky MS Outlook 2010, automatické řazení emailů ke spisům na základě čísla spisu v předmětu